EN

Elfelejtette jelszavát?

Ha már regisztrált a MyTelenor online ügyfélszolgálati oldalaira és elfelejtette a jelszavát, kérjük, válasszon az alábbiak közül!

2015. 09. 29. után regisztrált lakossági ügyfeleknek:
  Elfelejtette az új MyTelenor fiókja jelszavát?
 
Üzleti ügyfeleknek vagy 2015. 09. 29. előtt regisztrált lakossági ügyfeleknek:
 Elfelejtette jelszavát vagy felhasználói nevét?
 
 Elfelejtette az ügyfélszintű regisztrációjához tartozó jelszavát?
 
 Elfelejtette az ügyfélszintű regisztrációjához tartozó felhasználói nevét?
 
 Elfelejtette az ügyfélszintű regisztrációjához tartozó összes adatot?
 
 Elfelejtette az ügyfélkártyájához tartozó PIN-kódot?
 
 Nem Telenor előfizetőként regisztrált és elfelejtette jelszavát?

Ha segítségre van szüksége, az alábbi oldalon bővebb információkat talál: Elfelejtett jelszavak és kérdések a regisztrációval kapcsolatban